opc_loader

Menu

Ruilen of retourneren
 

Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze -mits ongebruikt en onbeschadigd- retourneren of ruilen.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Speciaal voor u vervaardigden producten (op maat gemaakt of gegraveerd met uw persoonlijke foto of boodschap) kunnen niet worden geretourneerd.
 

Ruilen en retourneren van oorbellen

Uit hygienisch oogpunt worden oorbellen verzegeld geleverd. U kunt ze met verzegeling bekijken. Indien de oorbellen niet naar wens zijn is het zaak dat u de verzegeling niet verbreekt, alleen op die manier kunnen wij garanderen dat het product ongebruikt is. Oorbellen waarvan de zegels verbroken is kunnen niet geruild worden of geld voor retour gestort.
 

Afkoelingsperiode

De wet 'kopen op afstand' geeft u het wettelijke recht om uw bestelling zonder opgaaf van redenen binnen 14 werkdagen te retourneren aan DuoPenrose.nl. Er bestaan enkele uitzondering op het recht op retour, bijvoorbeeld wanneer het bestelde speciaal voor u is gemaakt.

Wanneer u iets naar ons terug wil sturen dient u vooraf eerst contact met ons op te nemen om de retourzending te melden. U kunt het bestelde -mits ongebruikt en ongeschonden- naar ons retourneren. U draagt daarbij zelf de retourverzendkosten en het risico van de retourzending! Eventueel reeds betaalde bedragen worden zo snel mogelijk (echter binnen 14 dagen) aan u terugbetaald.
 

Speciaal voor u vervaardigden producten (op maat gemaakt of gegraveerd met uw persoonlijke foto of boodschap) kunnen niet worden geretourneerd.

Om het u gemakkelijk te maken hebben wij een standaard mail voor u opgemaakt. Wilt u een kopie van deze mail bijsluiten in uw retourzending? De verzendkosten voor het retour zenden en het risico van ontvangst zijn voor rekening van de klant.  
 

Aan: info@DuoPenrose.nl 

Hierbij laten wij u weten dat we de overeenkomst betreffende de aankoop van de volgende goederen willen herroepen en onze bestelling retour sturen. 
 

 

Product: 

Betreft order nummer:  

Ontvangen op: 

Datum vandaag: 
 

 

U kunt de producten retourneren naar:  

DuoPenrose v.o.f. 

Machineweg 187 

1432 ES  Aalsmeer 
 

 

Zodra wij de producten in goede orde hebben ontvangen retourneren wij u het door u betaalde bedrag op het bij ons bekende rekeningnummer.
 

Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@duopenrose.nl


Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.


Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.